عرضه فیبر نوری
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / کابل مفتولی / کابل مفتولی ۱۰*۲ نمایندگی اصلی
بازار فیبر نوری ایران

کابل مفتولی ۱۰*۲ نمایندگی اصلی

کابل مفتولی ۱۰*۲ با مشخصه فنی nyy و n2xy به قیمت فروش عمده در نمایندگی اصلی و معتبر آراد کابل به مشتریان و همکاران و پروژه های سراسر کشور ارائه می شود.

کابل مفتولی 10*2

کابل مفتولی یا کابل خشک به قیمت فروش عمده در آراد کابل به مشتریان این کابل ها در سراسر کشور ارائه می شود. این کابل به دلیل انعطاف پذیری کم نسبت به کابل های افشان در محیط های با نصب ثابت و به صورت زمینی مورد استفاده قرار می گیرد.

کابل مفتولی 10*2

این کابل می تواند به عنوان کابل کنتور از ترانس تا زیر کنتور مورد استفاده قرار گیرد و همچنین به دلیل ویژگی های این کابل، امکان استفاده از آن به صورت دفنی وجود دارد.

آراد کابل بزرگترین مرکز فروش کابل های مفتولی در ایران است که بهترین برند های ایرانی را به مشتریان خود به صورت تضمینی ارائه می کند.

کابل مفتولی ۱۰*۲ بهترین برند های بازار

به دلیل استفاده از کابل های برق برای استفاده های گوناگون، مشتریان بودجه معینی را برای خرید کابل اختصاص می دهند، از این رو با توجه به تنوع برند های موجود در بازار، قیمت های متنوعی برای انتخاب مشتریان وجود دارد.

کابل مفتولی 10*2

به همین دلیل انتخاب آگاهانه متناسب با نیاز یکی از مهمترین موضوعاتی است که مشتریان باید بدان واقف باشند.

برای خرید کابل ۱۰*۲ برای یک منزل مسکونی طبیعتا باید کابل از نوع درجه یک خریداری شود و مشتری که قصد خرید کابل برای یک کار موقت را دارد می تواند از کابل های استاندارد ارزان قیمت نیز استفاده نماید.

برای خرید کابل لازم است با افزاد متخصص در این حوزه مشورت های لازم را داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه را برای خرید خود متناسب با نیاز خود انتخاب نمایید.

 کابل مفتولی ۱۰*۲ آلومینیومی بهترین جایگزین کابل ۶*۲ خشک مسی

با توجه به افزایش روز افزون قیمت جهانی مس و افزایش قیمت کابل های با هادی مسی، کابل های آلومینیومی در سال های اخیر توانسته است بهترین گزینه برای خرید مشتریان به شمار رود.

کابل مفتولی 10*2

با توجه به هدایت الکتریکی کمتر هادی آلومینیوم نسبت به هادی مس، این نکته حائز اهمیت است که اگر قصد خرید کابل آلومینیومی به عنوان جایگزین کابل مسی را دارید باید حتما حداقل یک سایز بالاتر را خریداری نمایید.

از این طریق شما می توانید از افت ولتاژ ناشی از تفاوت دو نوع هادی جلوگیری نمایید.

 معرفی سایت : مرکز پخش عمده انواع کابل آلومینیومی و خودنگهدار هوایی

ثبت سفارش خرید کابل مفتولی ۱۰*۲ به قیمت عمده از سراسر ایران

 آراد کابل با ایجاد بستر های لازم در زمینه پخش عمده انواع سیم و کابل، امکان خرید مشتریان به صورت عمده و خرده را از سراسر ایران فراهم کرده است.

از این رو در صورت نیاز به خرید این کابل و کابل های مسی در سایز های متنوع می توانید به صورت ویژه با کارشناسان فروش ما در مجموعه ارتباط گرفته و ضمن دریافت مشاوره های لازم، خرید خود را به صورت حضوری و غیر حضوری انجام دهید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

کابل مفتولی 25+50*3 مسی

فروش کابل مفتولی ۲۵+۵۰*۳ مسی یزد

مجموعه آراد کابل، مرکز فروش عمده کابل مفتولی ۲۵+۵۰*۳ مسی یزد و انواع کابل های …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام