عرضه فیبر نوری
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / کابل جوش / پخش کابل جوش بهترین برند بازار
بازار فیبر نوری ایران

پخش کابل جوش بهترین برند بازار

پخش کابل جوش با عایق لاستیکی نسوز با قیمت رقابتی از طریق آراد کابل آغاز شده است. آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران است که کابل های جوش را به صورت عمده به مشتریان عرضه می نماید.

کابل های جوش به دلیل استفاده در اینورترهای جوشکاری به عنوان کابل تغذیه،  از مهمترین کابل های  برق در بازار به شمار می‌رود.

این کابل ها در کلاف های ۵۰ متری به مشتریان عرضه می شود و در صورت نیاز مشتریان می‌توانند خرید این کابل ها را به صورت بسته بندی قرقره نیز انجام دهند.

پخش کابل جوش

پخش کابل جوش با عایق لاستیکی

 

کابل های جوش در بازار غالباً با عایق پی وی سی عرضه می شوند که این عایق ها استحکام کمتری نسبت به کابل های با عایق لاستیکی برخوردارند.

از مهمترین مزیت های کابل های جوش لاستیکی می توان به خاصیت ضد سایش و  نسوز بودن آن اشاره کرد، که این مزیت ها طول عمر کابل را به شدت افزایش داده و خرید رضایت بخشی را برای مشتریان به همراه داشته باشد.

 

از این رو به مشتریان عزیز پیشنهاد می شود که در صورت مهم نبودن قیمت کابل برای آنها، کابل های  لاستیکی را به عنوان اصلی ترین گزینه برای خرید خود انتخاب نمایند.  چرا که این کابل ها از کیفیت مطلوب تری نسبت به سایر کابل ها برخوردار بوده سالیان درازی برای فعالان در صنعت جوشکاری مورد استفاده قرار گیرد.

 

پخش کابل جوش

 

پخش کابل جوش با قیمت کارخانه باعث شده است فعالان در صنعت جوشکاری از سراسر ایران برای خرید با واحد فروش آراد کابل به صورت مستقیم تماس گرفته و در کمترین زمان ممکن و محصولات خریداری شده توسط آنها به سراسر ارسال می شود.

 

 

 پخش کابل جوش با عایق  pvc

 

مطرح شد کابل های جوش با عایق pvc نیز تولید می شوند که این کابل ها کیفیت پایین‌تری نسبت به کابل های جوش با عایق لاستیکی دارند.

با این وجود بسیاری از مشتریان که قصد دارند کابل های ارزان قیمت را برای کاربرد عمومی خود خریداری نمایند،  پیشنهاد می شود که از کابل های با عایق pvc استفاده نمایند.

تنها تفاوت این کابل ها در عایق استفاده شده در آنها می باشد و هیچ تفاوتی در بسته بندی و هادی مس استفاده شده در ساختمان کابل وجود ندارد.

 

پخش کابل جوش

 

 پخش کابل جوش با برند های استاندارد

تمامی برند های استفاده شده در آراد کابل برای عرضه به مشتریان استاندارد بوده و تاییدیه های لازم برای استفاده در پروژه های مختلف را دارا می باشد.

 

آراد کابل با سابقه طولانی در زمینه پخش انواع سیم و کابل و آشنایی کامل با انواع برند های تولید کننده سیم و کابل تلاش کرده است،  همواره بهترین گزینه ها را به مشتریان خود پیشنهاد نماید.

 

لذا در زمینه عرضه انواع کابل های جوش برندهای معتبری نظیر یزد،  پارسیان، اردستان و مسین برای ارائه به مشتریان در لیست فروش مجموعه آراد کابل  قرار گرفته است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

کابل جوش اردستان یزد

کابل جوش اردستان یزد قیمت فروش

مجموعه آراد کابل، مرکز خرید عمده کابل جوش اردستان یزد به قیمت فروش در بازار …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام