عرضه فیبر نوری
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / کابل ابزار دقیق / مرکز فروش کابل ابزار دقیق ۱٫۵*۲*۱۰ زره دار
بازار فیبر نوری ایران

مرکز فروش کابل ابزار دقیق ۱٫۵*۲*۱۰ زره دار

مجموعه آراد کابل، مرکز فروش کابل ابزار دقیق ۱٫۵*۲*۱۰ زره دار با بهترین قیمت در بازار لاله زار خواهد بود. کابل برق کابل ابزار دقیق در سایزهای متنوع و با بهترین قیمت به مشتریان در سراسر ایران عرضه می شود.
کابل ابزار دقیق 1.5*2*10 زره دار

مشخصه فنی کابل ابزار دقیق ۱٫۵*۲*۱۰ زره دار

کابل های ابزار دقیق دسته ای از کابل ها هستند که در سیستم های کنترلی و پردازش داده کاربرد دارند. عملکرد های اندازه گیری و کنترل در کاربرد های ساخت و پردازش حیاتی است، انجام درست این عملکرد ها تا حد زیادی به مدار الکترونیکی آن ها بستگی دارد که با استفاده از کابل ابزار دقیق این امکان فراهم می گردد.

مشخصه فنی کابل ابزار دقیق ۱٫۵*۲*۱۰ زره دار بدین صورت می باشد: CU/XLPE/ISCR/OSCR/BD/SWA/PVC

در کابل ابزار دقیق رشته ها دو به دو، سه به سه و یا چهار به چهار به هم پیچیده می شوند. در واقع کابل های ابزار دقیق بستر مناسب جهت انتقال سیگنال دستگاه های ابزار دقیق موجود در صنعت را فراهم می کند.

در برخی از محیط های صنعتی که لازم است کابل ها در برابر صدمات مکانیکی ایمن باشند از کابل های زره دار استفاده می کنند. کابل های سایز ۷۵/۰ ، ۱ و ۵/۱ میلی متر مربع از کابل های پرمصرف در صنایع مختلف به ویژه نفت گاز و پتروشیمی به شمار می رود.

کابل ابزار دقیق 1.5*2*10 زره دار

بهترین برند های ایرانی تولید کننده کابل ابزار دقیق در ایران

کابل ابزار دقیق با برند های مختلفی در بازار تولید می شوند. بهترین برند های ایرانی تولید کننده کابل ابزار دقیق در ایران می توان به برند های :

  • متال
  • سینا
  • یزد
  • تک
  • سیمکو

اشاره نمود که تمامی این محصولات در لیست فروش آراد کابل قرار دارد. برندهای معرفی شده کابل های استاندارد و دارای تاییدیه توانیر و با کیفیت تولید می کنند.

با توجه به عرضه کابل های ابزار دقیق توسط آراد کابل، این مجموعه آماده همکاری و تامین کابل های مورد نیاز همکاران و پروژه های مختلف می باشد.

کابل ابزار دقیق 1.5*2*10 زره دار

تفاوت کابل ابزار دقیق ۱٫۵*۲*۱۰ زره دار با کابل شیلد دار NYCY

کابل های ابزار دقیق در انواع مختلفی تولید می شوند که در میان آن ها کابل شیلد دار با شیلد زوجی و کلی یکی از شناخته شده ترین کابل های ابزار دقیق به شمار می رود.

شیلد کلی کابل قادر است آن را در برابر نویز های خارجی محفوظ نگه دارد. برای سیستم های دیجیتال شیلد زوجی کابل موجب تضعیف شنوایی بین زوج رشته ها می گردد، همچنین برای سیستم های آنالوگ نوع شیلد دار زوجی و کلی مورد استفاده قرار می گیرد. نوع مسلح کابل ابزار دقیق می تواند در برابر نیروهای مکانیکی خارجی مقاوت کند و نوع سربدار آن در محیط های حاوی هیدروکربن ها حلال ها و مواد خورنده مقاوم است.

در انتخاب کابل ابزار دقیق باید با توجه به نوع تجهیزات، شرایط محیطی و حساسیت یا اثرگذاری آن ها نسبت به انتخاب نوع مناسب کابل اقدام گردد.

کابل ابزار دقیق 1.5*2*10 زره دار

ثبت سفارش خرید کابل ابزار دقیق ۱٫۵*۲*۱۰ زره دار از سراسر ایران

با توجه به اهمیت استفاده از کابل های ابزار دقیق در بخش های مختلف، آراد کابل با فروش انواع کابل های ابزار دقیق در خدمت مشتریان این محصولات می باشد.

فروش عمده سیم و کابل های ابزار دقیق به دلیل تقاضای بالا برای خرید جهت استفاده در پروژه ها به صورت ویژه توسط تیم فنی آراد کابل انجام می گیرد.

در سفارش های عمده بالاترین میزان تخفیف برای مشتریان در نظر گرفته می شود خریداران محترم از سراسر کشور می توانند برای دریافت اطلاعات لازم و قیمت گیری به روز و نحوه ثبت سفارش خرید کابل ابزار دقیق ۱٫۵*۲*۱۰ زره دار از سراسر ایران با قیمت رقابتی با واحد فروش آراد کابل در تماس باشند.

سفارش شما در سریع ترین زمان ممکن و تا ۲۴ ساعت پس از تکمیل فرایند خرید به دست شما خواهد رسید. کابل ها توسط باربری حمل و جابجا خواهد شد

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

کابل 35*3 افشان لاستیکی

کابل ۲۵*۳ لاستیکی افشان یزد فروش ویژه

کابل ۲۵*۳ لاستیکی افشان EPR با خاصیت ضد آب ، ضد اسید و ضد روغن …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام