عرضه فیبر نوری
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / کابل آلومینیومی / مرکز فروش کابل آلومینیومی ماهان ۱۶*۲
بازار فیبر نوری ایران

مرکز فروش کابل آلومینیومی ماهان ۱۶*۲

مجموعه آراد کابل، مرکز فروش عمده و پخش کارخانه ای کابل آلومینیومی ماهان ۱۶*۲ زمینی در بازار کابل می باشد. مشتریان محترم می توانند برای قیمت گیری به روز و نحوه خرید کابل آلومینیومی ارزان و با کیفیت باهمکاران بخش فروش ما در تماس باشند.
کابل آلومینیومی ماهان 16*2

مشخصات فنی کابل آلومینیومی ماهان ۱۶*۲ زمینی

یکی دیگر از کابل های برق تک فاز موجود در مرکز فروش آراد کابل، کابل آلومینیومی ماهان ۱۶*۲ زمینی می باشد که مشخصات فنی آن به صورت زیر می باشد:

  • ۲ رشته که شامل یک رشته فاز و یک رشته نول
  • سطح مقطع تمامی رشته ها ۱۶ میلی متر مربع
  • رسانا از نوع آلومینیوم
  • دارای عایق و روکش

این دسته از کابل های آلومینیومی بصورت دفنی مورد استفاده قرار می گیرند و به هنگام دفن به علت ضخیم بودن روکش ها هیچ آسیبی به ساختمان کابل وارد نمی شود.

کابل آلومینیومی ماهان 16*2

تفاوت کابل آلومینیومی ماهان ۱۶*۲ زمینی و خودنگهدار هوایی

تقدم در مزیت این کابل ها به نسبت معایب آن، سبب مصرف و بکارگیری این کابل ها می باشد. بنابر سلیقه مشتریان و نوع استفاده در نظر گرفته شده در مواردی که محیط کوهستانی نباشد و امکان حفر وجود داشته باشد مشتریان می توانند از کابل آلومینیومی ماهان ۱۶*۲ زمینی استفاده کنند و به خریدارن پیشنهاد می شود.

کابل های آلومینیومی خودنگهدار هوایی، درگروه کابل های برق فشار ضعیف قرار می گیرد تقاضای بازار سبب شده تولید و فروش این نوع کابل هوایی در آمارها چشمگیر باشد.

کابل های خودنگهداربه صورت هوایی استفاده می شوند در محل های مورد استفاده، به این دلیل که امکان حفر کانال برای دفن کابل های زمینی وجود ندارد، کابل هایی می باشد که در خطوط هوایی توزیع برق و دکل ها و تیرهای خطوط انتقال و در بالای سطح زمین به کار می رود.

درمرکز خرید آراد کابل بهترین و با کیفیت ترین کابل آلومینیومی زمینی به مشتریان به قیمت کارخانه عرضه می شود. برند ماهان کابل امیر در زمینه تولید انواع کابل های برق، سالها در حال فعالیت در این زمینه و از برندهای با سابقه می باشد. تمامی کابل های این برند استاندارد بوده دارای تاییدیه توانیر و گواهینامه معتبر می باشند.

آخرین لیست قیمت کابل های آلومینیومی زمینی ماهان را می توانید به صورت ویژه از کارشناسان فروش ما دریافت نمایید.

کابل آلومینیومی ماهان 16*2

جایگزین مسی کابل آلومینیومی ماهان ۱۶*۲ کدام سایز است؟

جایگزین مسی کابل آلومینیومی ماهان ۱۶*۲ کابل ۶*۲ مسی خواهد بود.

 

کابل آلومینیومی ماهان 16*2

ثبت سفارش خرید کابل آلومینیومی ماهان ۱۶*۲ به صورت مستقیم

گروه فروش ما با ارائه کابل های برق استاندارد و باکیفیت و بدون واسطه و همچنین در نظر گرفتن ملاحظات اقتصادی برای شما عزیزان یک خرید مطمئن و آسان در نظر خواهد گرفت.

تیم فروش آراد کابل قابلیت ثبت سفارش خرید کابل آلومینیومی ماهان ۱۶*۲ به صورت مستقیم از نمایندگی اصلی از سراسر کشور را دارا می باشد.

مشاوره رایگان کارشناسان فروش ما برای شناخت درست از مشخصات هر کابل، دریافت سریع قیمت و اطلاعات تکمیلی ، مشاوره و راهنمایی تا مرحله ثبت نهایی سفارش از خدمات رایگان گروه فنی ما می باشد.

کابل ها توسط باربری حمل و جابجا خواهد شد و محموله شما در سریع ترین زمان ممکن و تا ۲۴ ساعت پس از تکمیل فرایند خرید به دست شما خواهد رسید

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

هادی هوایی آلومینیومی

هادی هوایی آلومینیومی AAC و AAAC و ACSR + کارخانه ماهان کابل امیر

هادی هوایی آلومینیومی AAC، AAAC و ACSR که برای استفاده در توزیع و انتقال برق …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام