عرضه فیبر نوری
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / کابل ضد آب / نمایندگی فروش کابل ضد آب استاندارد
بازار فیبر نوری ایران

نمایندگی فروش کابل ضد آب استاندارد

بزرگترین نمایندگی فروش کابل ضد آب استاندارد به صورت استاندارد با تولیدات ایرانی و خارجی شرکت آراد کابل می‌باشد که این کابل های لاستیکی را با بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. کابل های لاستیکی در واقع به کابل های ضد اسید، ضد روغن و ضد آب شهرت دارند و به دلیل دارا بودن عایق لاستیکی در برابر این موارد مقاوم هستند.
کابل های برق متناسب با استفاده در محیط های مختلف به شکل های مختلف و ساختمان های متفاوت تولید می‌شوند و هر کابل مناسب استفاده در محیطی خاص می باشد.
به عنوان نمونه کابل های زره دار در محل هایی که احتمال صدمه دیدن کابل وجود دارد بسیار مناسب است. همچنین کارهای ضد حریق جهت استفاده در محل هایی که احتمال آتش سوزی و گسترش آتش در آن وجود دارد مورد استفاده قرار می گیرد.
اما در محل‌هایی که بیشتر در بخش‌های صنعتی قرار دارند و کابل در معرض آب روغن و اسید قرار دارد از کابل های لاستیکی استفاده می‌شود. این کابل ها به دلیل دارا بودن عایق مناسب در برابر این مواد مقاوم بوده و در طول زمان فرسوده و از بین می‌ رود.

کابل ضد آب استاندارد

آراد کابل که به صورت کاملا تخصصی فروش کابل ضد آب لاستیکی را در برنامه دارد، برندهای ایرانی و خارجی را با قیمت های متفاوت جهت عرضه به مشتریان فراهم کرده است. از این رو لازم است مشتریان و شرکت های مختلف جهت ثبت سفارش خود از طریق راه های ارتباطی درخواست خود را به کارشناسان مجموعه ارائه می نمایند تا در صورت نیاز با صدور پیش فاکتور شرایط خرید برای مشتریان آسان شود.

منبع : آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام