عرضه فیبر نوری
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / کابل شبکه / قیمت فروش کابل شبکه اشنایدر sftp
بازار فیبر نوری ایران

قیمت فروش کابل شبکه اشنایدر sftp

قیمت فروش انواع کابل شبکه اشنایدر در انواع sftp و utp به صورت مستقیم به صورت رقابتی در اختیار مشتریان عمده این کابل ها در پروژه ها قرار می گیرد. کابل های شبکه اشنایدر پاس کردن تست فلوک یکی از بهترین کابل های شبکه موجود در بازار به شمار می روند که این کابل ها در حلقه های ۳۰۵ و ۵۰۰ متری قابل ارائه به مشتریان می باشد.

کابل شبکه اشنایدر با توسعه شبکه های کامپیوتری در ایران به عنوان یکی از محصولات وارداتی توسط برند اشنایدر به ایران صادر گردید تا در کنار برند های دیگر در ایران بتواند محصولات خود را به مشتریان عرضه نماید.

مرکز کابل ایران که به صورت کاملا تخصصی انواع کابل مخابراتی مسی و شبکه را عرضه می نماید، در میان برند های خارجی موجود در بازار ایران، کابل شبکه اشنایدر را عرضه می نماید.

کابل شبکه utp اشنایدر اکتاسی دارای قطر ۲۳AWG یا ۰٫۷۵ میلیمتر مسی می باشد که دارای چهار رشته سیم به همراه فویل بوده که قادر است اطلاعات را در پهنای باند ۲۵۰ مگا هرتر منتقل نماید.

کابل شبکه اشنایدر cat6 sftp به دلیل دارا بودن فویل کلی و فویل دور هر کدام از زوج سیم ها، پهنای باند بالاتری داشته و قیمت این کابل نیز بالاتر از نمونه utp می باشد. نکته مهم و قابل توجه در خصوص کابل شبکه اشنایدر، بسته بندی آن می باشد که بر روی قرقره های مناسب ۵۰۰ متری بسته بندی شده و خارج کردن کابل از این قرقره بسیار ساده می باشد.

کابل شبکه اشنایدر

پچ کورد کابل شبکه اشنایدر cat5 و cat6 در نمونه های utp و sftp

کالا های مشابه کابل های شبکه اشنایدر که توسط این برند تولید می شوند، پچ کورد کابل های cat5 و cat6 می باشد که در انواع ۱، ۳ و ۵ متری به صورت روتین می تواند به مشتریان این محصولات ارائه شود. مشتریان از سراسر کشور می توانند برای خرید کابل های شبکه اشنایدر به صورت ویژه به این مجموعه مراجعه نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

کابل شبکه CAT 6 SFTP

کابل شبکه CAT 6 SFTP بهترین برند ها

مجموعه آراد کابل، مرکز فروش عمده کابل شبکه CAT 6 SFTP از بهترین برند های …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام