عرضه فیبر نوری
شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / کابل 20 کیلو ولت / خرید عمده انواع کابل ۲۰ کیلو ولت ابهر
بازار فیبر نوری ایران

خرید عمده انواع کابل ۲۰ کیلو ولت ابهر

خرید عمده و خرده انواع کابل ۲۰ کیلو ولت ابهر در سایز های ۳۵، ۵۰، ۷۰، ۹۵، ۱۲۰، ۱۵۰، ۱۸۵، ۲۴۰، ۳۰۰، ۴۰۰ و ۵۰۰ میلی متر مربع در انواع مسی و آلومینیومی برای استفاده در پروژه های صنعتی و غیر صنعتی از طریق بازار سیم و کابل ایران آغاز شده است.

کابل های فشار متوسط ۲۰ کیلو ولت ابهر تایدییه های لازم جهت استفاده در پروژه های سراسر کشور را دارا بوده و این کابل ها بر اساس استاندارد های لازم که در تولید کابل های ۲۰ کیلو ولت رعایت می شود، به بازار عرضه می شوند.

نکته مهم در خرید کابل ۲۰ کیلو ولت ابهر برای پروژه های سراسر کشور این است که لازم است پروژه های داخلی جهت سفارش تولید کابل های خود یک بازه حداقل یک ماهه را در نظر داشته باشند، چرا که در صورت عدم موجودی کابل ها سفارش تولید کابل های ۲۰ کیلو ولت تقریبا یک ماه به طول می انجامد.

کابل 20 کیلو ولت ابهر

 

قیمت کابل ۲۰ کیلو ولت ابهر به صورت به روز تغییر داشته و لازم است پروژه ها برای دریافت قیمت نهایی این محصولات درخواست خود را به واحد فروش ارسال نمایند.

کارخانه سیم و کابل ابهر

کارخانه سیم و کابل ابهر یکی از برترین تولید گنندگان سیم و کابل در ایران است که انواع کابل های مسی و آلومینیومی را در رنج های ولتاژی فشار ضعیف، فشار متوسط و فشار قوی را تولید کرده و بر اساس استاندارد های مورد نیاز پروژه های داخلی و کشور های همسایه به بازار عرضه می کند.

کابل ۲۰ کیلو ولت ابهر یکی از محصولات اصلی مورد استفاده در پروژه های بزرگ می باشد که به صورت سفارشی و موجود می تواند به مشتریان این محصولات عرضه شود.

کابل 20 کیلو ولت ابهر

انواع کابل ۲۰ کیلو ولت ابهر

کابل ۲۰ کیلو ولت ابهر در انواع مسی و آلومینیومی و به صورت زره دار و بدون زره تولید شده و این کابل ها در سایز های ۳۵ تا ۶۰۰ میلی متر مربع قابل تولید می باشد.

مشخصات فنی انواع کابل ۲۰ کیلو ولت ابهر به شرح زیر است:

  • کابل مسی بدون زره ۲۰ کیلو ولت ابهر N2XSY
  • کابل مسی بدون زره ۲۰ کیلو ولت ابهر N2XSYRY
  • کابل آلومینیومی بدون ۲۰ کیلو ولت ابهر NA2XSY
  • کابل آلومینیومی زره دار۲۰ کیلو ولت ابهر NA2XSYRY

کابل ابهر

ثبت سفارش خرید کابل ۲۰کیلو ولت ابهر

برای ثبت سفارش خرید انواع کابل ۲۰ کیلو ولت ابهر می بایست حتما مشتریان و شرکت های مختلف، با هماهنگی با واحد فروش، درخواست خود را به صورت مکتوب به این مجموعه ارائه نمایند. کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن پیش فاکتور را برای شما صادر و ارسال خواهد کرد.

منبع : مرکز کابل ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام