عرضه فیبر نوری
پنج شنبه , فروردین ۳۰ ۱۴۰۳
خانه / کابل برق / عمده فروشی کابل برق ۶*۴
بازار فیبر نوری ایران

عمده فروشی کابل برق ۶*۴

عمده فروشی کابل برق ۶*۴ افشان و مفتولی با عایق PVC و XLPE کراسلینک برای استفاده در سیستم های برق سه فاز، این کابل را با تنوع برند در قرقره های ۱۰۰۰ متری به بازار عرضه می کند. در صورت نیاز به متراژ های پایین تر از ۱۰۰۰ متر این امکان برای تامین کابل برای مشتریان وجود دارد.

کابل برق ۶*۴ در دسته کابل برق سه فاز قرار می گیرد که این کابل در مسافت های مختلف می تواند آمپراژ های مختلفی را برای تاسیسات برقی تامین نماید. کابل برق ۶*۴ به صورت زره دار، بدون زره، با عایق PVC ، با عایق XLPE و با عایق لاستیکی و همچنین سیلیکونی نسوز می تواند در اختیار مشتریان این محصولات قرار گیرد.

عمده فروش کابل برق ۶*۴ و سایر سایز های کابل های برق برای مشتریان در سراسر ایران می تواند با قیمت تمام شده ارزان تر تهیه شده و این موضوع باعث رضایتمندی مشتریان از خرید خود خواهد بود.

فروش عمده کابل برق 6*4

هر کدام از کابل های برق سه فاز با پوشش های مختلف برای استفاده در محیط های مختلف طراحی و تولید شده است.

کاربرد کابل برق ۶*۴ در محیط های مختلف

فروش کابل برق ۶*۴ که در ساختمان های مختلف تولید شده و هر کدام از این کابل ها کاربرد های مختلفی در محیط های مختلف دارد از طریق آراد کابل آغاز شده است. در این بخش قصد داریم انواع کابل ۶*۴ سه فاز را که در لیست فروش این مجموعه قرار دارد را به شما معرفی نماییم.

  • کابل برق ۶*۴ سه فاز زره دار یا آرموردار برای استفاده در زیر خاک و محیط های دارای حیوانات جونده مناسب است.
  • کابل برق ۶*۴ سه فاز بدون زره با عایق PVC و XLPE که از کابل های معمول در بازار بوده و بیشتر مشتریان از این کابل ها استفاده می کنند.
  • کابل برق ۶*۴ سه فاز سیلیکونی نسوز که به دلیل نسوز بودن در محل هایی استفاده می شود که کابل در صورت آتش سوزی می تواند به گسترش آتش کمک کند. در این صورت کارشناسان و ناظران ترجیح می دهند از کابل های سیلیکونی استفاده نمایند.
  • کابل برق ۶*۴ سه فاز لاستیکی که به دلیل استفاده از لاستیک در ساختمان کابل به کابل های ضد آب، ضد اسید و ضد روغن شهرت دارند و این کابل در محل هایی استفاده می شود که کابل در معرض تماس مستقیم با آب، اسید و روغن قرار دارد.

فروش عمده کابل برق 6*4      فروش عمده کابل برق 6*4  کابل برق 6*4

جایگزین کابل برق ۶*۴ با کابل آلومینیومی

در بسیاری از موارد مشتریان به دلیل قیمت بالا انواع کابل مسی ترجیح می دهند از کابل های با هادی آلومینیومی که قیمت مناسب تری دارند استفاده نمایند. اما اگر بخواهیم از یک کابل آلومینیومی بجای کابل ۶*۴ استفاده کنیم بهتر است از کابل ۱۶*۴ آلومینیومی استفاده نماییم تا در مسافت تعیین شده دچار افت ولتاژ نشویم.

فروش عمده کابل برق 6*4

فروش بهترین برند کابل برق ۶*۴ سه فاز

بهترین برند کابل برق ۶*۴ سه فاز برای مشتریان این محصول با توجه به تنوع برند در آراد کابل به شرایط مشتریان بستگی دارد. آراد کابل تلاش کرده است با ایجاد تنوع در قیمت و کیفیت پاسخگوی نیاز های مشتریان این محصولات باشد. لذا لازم است برای دریافت مشاوره برای انتخاب سایز کابل و برند کابل می توانید از کارشناسان این مجموعه استفاده نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

ارزانترین کابل برق

ارزانترین کابل برق استاندارد + فروش ویژه

ارزانترین کابل های برق استاندارد با قیمت فروش ویژه در آراد کابل در نمونه های …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام